Česká pošta

2,8461x84x9
  • Hodnocení: 2,82/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Česká pošta

URL: www.cpost.cz
Autor: MEDIA FACTORY ČR, a.s.
Web autora: www.mediafactory.cz
Kategorie: Komerční stránky
Vloženo: 11. 8. 2009

Komentáře k tomuto webu

[1] Fatálny Šaman | web | 11.8. 2009 12:50

V mojich očiach je to skvelá práca. Pokiaľ porovnávam s našou http://www.posta.sk/, príde mi web ako komplexnejší, prehľadnejší, určite veľmi pozitívna práca! :-)

[2] Luděk | 11.8. 2009 18:59

Homepage je parádně přehledná vzhledem k počtu informací.. Design je příjemný a na ikonky se skvěle kouká :-) Motivy přímo nutí člověka, aby na ně najel a submenu pomocí jquerry je výborné oživení.. Tato práce se MF velmi povedla :-)

[3] Tom | 11.8. 2009 20:14

Dobře udělané řemeslo. Nic víc. Oceňuju, že se povedlo narvat takové množství informací na jednu homepage, vstupní stránky jsou už ale mazec nad mazec...nějak se v tom množství nevyznám. Chtělo by to ještě jednou - dvakrát pročísnout, co je důlěžité.
Nevidím tam nic přelomového, co by mě oslovilo a donutilo si ty stránky zapamatovat. Prostě stránky, který nepotěšej ani nenaštvou. Dobrý řemeslo, nic víc.

[4] člun | 12.8. 2009 9:03

[3] je skutečně potřeba, aby stránky České Pošty někoho potěšily nebo nedej bože naštvaly? Jsem velice opravdu velice rád, že na webu České Pošty není nic jak píšeš přelomového a jsou „jen“ dobře řemeslně zpracované (od kdy je dobře řemeslně odvedená práce něco špatného?).

[5] Jiří Tvrdek | web | @ | 12.8. 2009 13:33

Souhlas s Člunem.

[6] Tom | 12.8. 2009 16:51

[4] ad potěšení / naštvání - uznávám, že to není nutné. Spíš to bylo očekávání, když jsem se kouknul na agenturu, která to dělala. Poté, co jsem zavřel prohlížeč, tak jsem si ze stránek nic nepamatoval. Je ale pravda, že zrovna web České pošty takovou "funkci" plnit nemusí.
ad "jen" řemeslné - je super, že je to dobře řemeslně odvedeno, o tom žádná a ve svém příspěvku to píšu. U takového webu s takovým množstvím informací je ale velká příležitost vymyslet nějakou funkci, která by lidem pomohla zrychlit a zefektivnit cestu k tomu, kvůli čemu tam přišli. Z tohohle pohledu je to promrhaná příležitost.

[7] člun | 13.8. 2009 10:14

[6] Těžko říct jestli by nějaká "funkce" byla ku prospěchu věci z vlastních zkušeností si myslím, že vzhledem k velmi širokému spektru návštěvníků je lepší se držet spíše tradičních postupů.

Nicméně určitě máš pravdu, že na obsahových stránkách by se dalo zapracovat např. lepším formátováním textů na podstránkách (nadpisy, velikost textu, srovnáním některých boxíků atp.). Myslím, že návrh je to dobrý, jen to po naplnění daty ne úplně ustál :-) jistě by stálo za to web projít a provést úpravy na základě finálních dat.

[8] Tom | 13.8. 2009 12:11

[7] jj

[9] Filosof | web | 14.8. 2009 8:08

Osobně se mi to líbí.. :-) až na zamračenou paní podnikatelku na titulce.. :-)


Vložit komentář

 
Ochrana proti spamu.
Kolik je čtyřikrát pět?
 

* Vyplňte prosím alespoň políčka označená hvězdičkou.