Jan Vavruša

2,5600x60x10
  • Hodnocení: 2,50/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Jan Vavruša

URL: jan.vavrusa.com
Autor: Jan Vavruša
Web autora: jan.vavrusa.com
Kategorie: Webdesign
Vloženo: 6. 2. 2009

Komentáře k tomuto webu

[1] ax | 6.2. 2009 0:33

pekne. jasné podaná informácia v nezmyslami NEovešanej forme(rozumej prehľadnej) a zdá sa, že mladého pána rastie sľubný copywriter ;)

mínusy vidim v trocha neodladenej verzii pre IE6; a v prekrývani obsahu hájednotkami pri zväčšení písma(ale to sa dá ľahko opraviť bez toho aby sa design kriticky narušil, no nie?)

[2] Jindra Mach | 6.2. 2009 0:49

Moc pěkné portfolio

[3] Marek Vidtman | web | 6.2. 2009 12:33

Tvorbe logotypů moc nerozumim, ale presto si myslim, ze je vase logo udelano trosku nestastne... zkuste ho predlozit nekolika lidem (kteri vas neznaji) zda ho dokayi desifrovat...

kombinace cerne a cyan se mi hodne libi...

[4] Jan | web | 6.2. 2009 14:00

No u toho loga ta citelnost neni zasadni, spise zapamatovatelnost. Z fajfky Nike take neprectete a je to kazdemu jasne. Kolega ma podle me talent, jedina vytka k trosku tuctovejsimu pozadi. Jinak sama pozitiva...

[5] Gianluca | web | 6.2. 2009 23:12

Krasne stranky, jen co je pravda ! Akorat to logo... Nemuzu si pomoct - je skutecne hezke - ale porad z nej čtu "Lasaňa" - a hned mam hlad :D Ale jinak bajecne stranky !

[6] oogi | web | 7.2. 2009 11:27

Logo je hodně nečitelné a zapamatovatelné mi také moc nepřijde.

[7] Robin Raszka | web | @ | 7.2. 2009 15:13

Celkem nic zajimaveho na webu, az na pekne sladene barvy s pozadim a ocenuji vyhrani si s Typo.
ad. Logo - je opravdu necitelne ale napad hezky...
btw, celkem slusny kod.

[8] Pavel Jaroš | web | 10.2. 2009 13:15

Naopak si myslím, že logo funguje perfektně - člověku, snažící se ho dešifrovat, se snadno zapíše do paměti.
Ale chtělo by to víc referencí - řešil bych to například pomocí karuselu (http://code.google.com/p/agile-carousel/)

[9] guru | 10.2. 2009 18:18

[4] Logo NIKE ma za sebou nejakou historii, kdy soucasti "fajfky" byl i napis NIKE... v okamziku, kdy se tento graficky symbol dostal lidem do podvedomi, se mohlo od napisu upustit a zustala jen ta "fajfka"... Dnes kazdy vi, ci to je logo...

to se o tomto necitelnem patvaru rict neda... logo je necitelne, neni hezke, ani neni jednoduche... dam ruku do ohne za to, ze behem nekolika mesicu (mozna 1-2 let), bude majitel logo menit a hledat neco jineho, protoze jemu samotnemu se nebude libit...

[10] Jan Vavruša | web | @ | 23.2. 2009 18:14

Díky za vaše reakce a připomínky. Logo je skutečně lehce nečitelné, ale záměrem bylo spíše vytvoření jakéhosi symbolu. Přišlo mi to graficky povedené, tak už jsem to dále neřešil :-).

Za IE6 se omlouvám, nějak jsem nad ním už mávnul rukou :-).

Reference už pomalinku přibývají.


Vložit komentář

 
Ochrana proti spamu.
Kolik je čtyřikrát pět?
 

* Vyplňte prosím alespoň políčka označená hvězdičkou.