ASSO

3,0550x104x7
  • Hodnocení: 3,03/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ASSO

URL: www.asso.cz
Autor: 2FRESH s.r.o.
Web autora: www.2fresh.cz
Kategorie: Komerční stránky
Vloženo: 16. 5. 2009

Komentáře k tomuto webu

[1] Fatálny Šaman | web | @ | 16.5. 2009 10:41

Absolútne netradične spracované, 3D prehliadka domu ma uchvátila! Skvelá práca, imidžová záležitosť...

[2] Jan | web | 17.5. 2009 22:38

Je to skvělé, dotažené do detailů. A má to i textovou verzi, takže tu nebudou poznámky o přístupnosti ;) Dávám 4, ale to jen proto, že novinky ve flashové verzi vypadají hodně pracovně ;) Ale, ne, stejně dám 5.

[3] Zdeněk Košťál | web | @ | 18.5. 2009 21:29

Perfektní, zanechalo to ve mně dobrý dojem, jako málo webů za poslední dobu. Konečně něco nového, co bych nezařadil mezi ty "líbivé weby", které uvidím a velmi brzo na ně zase zapomenu. Autorům gratuluji.

[4] Václav Batěk | web | @ | 20.5. 2009 8:17

Ve mně to zanechalo dojem poněkud rozpačitý. Použití tohoto modulu jako pozadí flashové prezentace je skvělý nápad. Ale musím se ptát proč je zde? Jakou má souvislost Casa Rondo s tímto prodejcem stavebnin? Na webu jsem se to nedozvěděl. Zato k sortimentu jsem našel jen logo výrobce a odkaz na jeho stránky. Tahle prezentace musela stát cihlu zlata a co klientovi přinese? No nevím... P.S. Použití úvodní splash stránky považuji za již překonané řešení. A abych jen nekritizoval - myslím, že s vysvětlením proč se prezentace odehrává v tomto prostoru a doplněním více informací o sortimentu tento web splní svůj účel vrchovatě.

[5] Marek V. | web | 21.5. 2009 11:15

Mně se nepodařilo zobrazit web ani ve FF ani v IE... vidim cistou bilou stranku... predpokladam, ze to je nejaka momentalni chybicka a bude brzo opravena...

ja tedy zatim nehodnotim...

[6] Filosof | web | 24.5. 2009 16:43

Přiznám se, že web mě nijak zvlášť neuchvátil..

1. splash screen, ve které nejde kliknout na obrázek a nejsou podtrhané odkazy - chvíli jsem hledal kam dál
2. nutnost kliknout na "pokračujte" před spuštěním flashe, poté co se načte.. proč?
3. úplně jsem nepochopil, co je to za dům a co mi to má říct? To, že firma prodává dlažbu se dočtu až ze sortimentu (pokud najdu poloprůhledné menu)
4. nezobrazím si ani jeden výrobek, pouze výrobci, kteří mi jako laikovi neřeknou vůbec nic
5. Služby jsou zcela mimo mé chápání...

A mohl bych pokračovat. Závěr - web je netradiční a po designerské stránce velice hezký. Hezký bohužel neznamená funkční - tedy jestli tvůrce nemůže potvrdit opak (např. nárůstem poptávek)..

[7] Neya | 13.6. 2009 22:37

Designovo moc peknéé...akurat sa mi trochu stracala pointa...kto to je, čo chce...aku ma nabídku...


Vložit komentář

 
Ochrana proti spamu.
Kolik je čtyřikrát pět?
 

* Vyplňte prosím alespoň políčka označená hvězdičkou.